Λες και λύσαμε όλα τα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν τη χώρα και την Παιδεία, οι πολιτικοί μας βρήκαν ως νέο πεδίο αντιπαράθεσης τους σημαιοφόρους των παρελάσεων και το πώς θα επιλέγονται. Λες και αυτό ήταν το πρόβλημα της Παιδείας και έπρεπε να αλλάξει…
Ούτε λόγος, βεβαίως, για το ποια είναι η σκοπιμότητα των μαθητικών παρελάσεων σήμερα, αντί της υλοποίησης ουσιαστικών εκδηλώσεων – δρώμενων με σκοπό οι μαθητές να αποκτούν ουσιαστική γνώση της ιστορίας και των γεγονότων του 1821 και του 1940.
Πολύ περισσότερο ούτε συζήτηση για τον ουσιαστικό εκσυχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος από τη ρίζα του και τον επανασχεδιασμό του. Οχι μόνο σε επίπεδο μαθημάτων αλλά ακόμα και υποδομών, για σύγχρονα κτήρια που θα εμπνέουν μαθητές και εκπαιδευτικούς και θα βοηθούν την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 5/8/2017)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/simeofori-parelasis-ke-ousia/
Ούτε λόγος, βεβαίως, για το ποια είναι η σκοπιμότητα των μαθητικών παρελάσεων σήμερα, αντί της υλοποίησης ουσιαστικών εκδηλώσεων – δρώμενων με σκοπό οι μαθητές να αποκτούν ουσιαστική γνώση της ιστορίας και των γεγονότων του 1821 και του 1940.
Πολύ περισσότερο ούτε συζήτηση για τον ουσιαστικό εκσυχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος από τη ρίζα του και τον επανασχεδιασμό του. Οχι μόνο σε επίπεδο μαθημάτων αλλά ακόμα και υποδομών, για σύγχρονα κτήρια που θα εμπνέουν μαθητές και εκπαιδευτικούς και θα βοηθούν την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 5/8/2017)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/simeofori-parelasis-ke-ousia/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου