Οι φορεις του Λασιθίου ξεσηκώνονται για το θέμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης και καλα κάνουν αφού από τα σχέδια για τον νέο αυτοκινητόδρομο εξαιρείται, όπως διαβάσαμε σε δημοσιεύματα, ο Νομός τους. Οι τέσσερις δήμαρχοι του Νομού εμφανίζονται αποφασισμένοι να φτάσουν μέχρι τον πρωθυπουργό για το συγκεκριμένο ζήτημα.
Μονο που από τον νέο ΒΟΑΚ δεν εξαιρείται μόνο ο Νομός Λασιθίου. Οπως ήδη έχει δημοσιευτεί στα “Χανιώτικα νέα”, από τον διεθνή διαγωνισμό για τη μελέτη του έργου αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) εξαιρείται το τμήμα από Χανιά έως Κολυμπάρι!
Και μέχρι τώρα, το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει μόνο την αντίδραση του δημάρχου Πλατανιά ο οποίος απέστειλε επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την οποία ζητάει να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του έργου “Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο” και το τμήμα του ΒΟΑΚ “Χανιά – Κολυμπάρι”, συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων καθώς «τα κυκλοφοριακά φορτία της περιοχής αναμένεται – με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς – να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια (14.643 οχήματα, η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία έως το 2045)».
Ο δημαρχος Πλατανιά θεωρεί «απολύτως αναγκαίο να προβλεφθεί κατασκευή αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, όπως αυτό τεκμηριώνεται και από τα στοιχεία της κυκλοφοριακής έρευνας για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από τον ΟΑΚ».
Δεν θα έπρεπε το θέμα αυτό να απασχολήσει το σύνολο των θεσμικών φορέων (Αντιπεριφέρεια, Δήμους, βουλευτές) του Νομού Χανίων; Και όλοι μαζί να διεκδικήσουν το έργο του ΒΟΑΚ να αφορά την εθνική οδό συνολικά και όχι αποσπασματικά;
Ρητορικα φυσικά τα ερωτήματα... Στην πράξη για μια ακόμη φορά βλέπουμε μισές δουλειές με τον ΒΟΑΚ...
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 18/8/2017)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/mises-doulies-me-ton-voak/
Μονο που από τον νέο ΒΟΑΚ δεν εξαιρείται μόνο ο Νομός Λασιθίου. Οπως ήδη έχει δημοσιευτεί στα “Χανιώτικα νέα”, από τον διεθνή διαγωνισμό για τη μελέτη του έργου αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) εξαιρείται το τμήμα από Χανιά έως Κολυμπάρι!
Και μέχρι τώρα, το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει μόνο την αντίδραση του δημάρχου Πλατανιά ο οποίος απέστειλε επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την οποία ζητάει να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του έργου “Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο” και το τμήμα του ΒΟΑΚ “Χανιά – Κολυμπάρι”, συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων καθώς «τα κυκλοφοριακά φορτία της περιοχής αναμένεται – με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς – να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια (14.643 οχήματα, η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία έως το 2045)».
Ο δημαρχος Πλατανιά θεωρεί «απολύτως αναγκαίο να προβλεφθεί κατασκευή αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, όπως αυτό τεκμηριώνεται και από τα στοιχεία της κυκλοφοριακής έρευνας για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από τον ΟΑΚ».
Δεν θα έπρεπε το θέμα αυτό να απασχολήσει το σύνολο των θεσμικών φορέων (Αντιπεριφέρεια, Δήμους, βουλευτές) του Νομού Χανίων; Και όλοι μαζί να διεκδικήσουν το έργο του ΒΟΑΚ να αφορά την εθνική οδό συνολικά και όχι αποσπασματικά;
Ρητορικα φυσικά τα ερωτήματα... Στην πράξη για μια ακόμη φορά βλέπουμε μισές δουλειές με τον ΒΟΑΚ...
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 18/8/2017)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/mises-doulies-me-ton-voak/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου