Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Νέος δίσκος με άρωμα Κρήτης - "Του Νότου τα Πουλιά" από τον Γιάννη Νικολάου

“Αρωμα” Κρήτης έχει η νέα δισκογραφική δουλειά του συνθέτη – τραγουδοποιού Γιάννη Νικολάου, με τίτλο: “Του Νότου τα πουλιά” και ερμηνευτή τον Μιχάλη Κουνάλη.
Ο Γιάννης Νικολάου, γνωστός από τους “Λαθρεπιβάτες” και τακτικός επισκέπτης των Χανίων, προτείνει με τη φωνή του Μιχάλη Κουνάλη, την καινούργια δουλειά του, σε στίχους της ποιήτριας και συγγραφέως Μαρίας Παπαδάκη και ενορχήστρωση δική του. Δύο νέοι τραγουδιστές, η  Εμμανουέλα Χιωτάκη και ο Αλέξανδρος Μπελλές, συμμετέχουν σε δύο μοναδικές στιγμές του έργου, το τρυφερό “Τσ’ Αγάπης και του Έρωτα” και τους δυνατούς “Δροσουλίτες” αντίστοιχα.
Το ομώνυμο “Του Νότου τα πουλιά” ερμηνεύει ο Μιχάλης Κουνάλης μαζί με τον Γιάννη Νικολάου, που έχει γράψει και τους στίχους.
Ο ίδιος ο Γιάννης Νικολάου σημειώνει στα “Χ.Ν.”:
«Η σχέση μου με τα Χανιά είναι γνωστή σε όσους με γνωρίζουνε… Η δεύτερη πατρίδα μου μετά τον Πειραιά. Πολλά από τα τραγούδια μου γραφτήκανε στα Χανιά. Καλοί φίλοι μου ζουν εκεί… Εχω ζήσει στα Χανιά και έχω δημιουργήσει. Η Μαρία Παπαδάκη που έγραψε τους στίχους για το cd και ο Μιχάλης Κουνάλης γνήσια παιδιά της Κρήτης με οδηγήσανε σε δρόμους που σίγουρα έχουν άρωμα Κρήτης…. Του Νότου τα πουλιά λοιπόν…».
Ο δίσκος (cd) κυκλοφορεί  στα καταστήματα δίσκων από τη MLK.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 30/5/2015)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/neos-diskos-me-aroma-kritis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου