Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Χρυσό βραβείο για τη διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης από τον Θοδωρή Παπαδουλάκη

Το χρυσό βραβείο στα «Tourism Awards 2015» στην κατηγορία «Διαφημιστική καμπάνια» παρέλαβε για δεύτερη συνεχή χρονιά ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση,  η βράβευση αφορά στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Κρήτης 2014-2015 «Crete: The island inside you- Daydreaming of Crete» που φέρει την υπογραφή του γνωστού Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρία «McCANN-Erickson Athens». Παρών επίσης στην τελετή απονομής, ήταν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης, η δε Περιφέρεια Κρήτης εκτός από τη χθεσινή διάκριση έχει βραβευτεί άλλες 12 φορές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για την πρωτότυπη και αποτελεσματική διαφημιστική προβολή της Κρήτης. Μάλιστα στην ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Banquet» του Μεγάρου Μουσικής, η Περιφέρεια Κρήτης για μια ακόμη φορά επιβραβεύτηκε για την προσπάθεια ανάδειξης του νησιού και των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων με οικοδέσποινα, την γνωστή δημοσιογράφο Άννα Μπουσδούκου, παρουσία εκατοντάδων υψηλόβαθμων στελεχών των μεγαλύτερων εταιρειών και φορέων τουρισμού της χώρας μας, αλλά και της αρμόδιας κριτικής επιτροπής.
Παραλαμβάνοντας το νέο βραβείο ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, ευχαρίστησε την κριτική επιτροπή, τους διοργανωτές, και όλους τους συνεργάτες για την συμβολή τους στο άριστο αποτέλεσμα της διαφημιστικής καμπάνιας-προβολής της Περιφέρειας Κρήτης.
«Η Περιφέρεια Κρήτης το 2012 ξεκίνησε μια μεγάλη προσπάθεια με στόχο την ενιαία προβολή του νησιού μας. Στο πλαίσιο των δράσεων εξωστρέφειας και κάνοντας πράξη την δέσμευση για συγκρητισμό, η Κρήτη για πρώτη φορά προβάλλεται ενιαία. Σήμερα παραλάβαμε το χρυσό βραβείο για την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια της χρονιάς. Πρόκειται για την 12η φορά που η Περιφέρεια Κρήτης βραβεύεται σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διοργανωτές, την κριτική επιτροπή και κυρίως σε όλους τους συνεργάτες μας που δίνουν πραγματικά τον καλύτερο τους εαυτό σ’αυτήν την κοινή μας προσπάθεια. Συνεχίζουμε ακόμη πιο δυναμικά τις προσπάθειες μας για τον ευλογημένο αυτό τόπο με τους ξεχωριστούς ανθρώπους του!»
Στόχος της διοργάνωσης τoυ Hotel & Restaurant της Boussias Communications, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, είναι η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών και καινοτόμων πρωτοβουλιών από επιχειρήσεις και φορείς του Ελληνικού τουρισμού και η βράβευση αφορά πρακτικές που διακρίθηκαν από την αρμόδια κριτική επιτροπή, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας που θεσμοθέτησε το Hotel & Restaurant της Boussias Communications.
Οι δέκα βασικές κατηγορίες βράβευσης ήταν: Strategy & Innovation, Customer Service & Experience, Specialty Offering, Gastronomy, Facilities & Architecture, Digital & Social Marketing, Travel & Transportation, Branding – Public Relations & People Strategy, Technology, Sustainability & Operations. Πληροφορίες για τις υπόλοιπες υποψηφιότητες-βραβεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.tourismawards.gr.
Link: http://www.haniotika-nea.gr/chriso-vravio-gia-ti-diafimistiki-kampania-tis-periferias-kritis-me-ton-thodori-papadoulaki/#

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου