Σύγχρονο “γεφύρι της Αρτας” ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.), αποτελεί έργο που σταθερά μένει στα λόγια ή έστω στις… μελέτες. Διότι ο σημερινός δρόμος μόνο εθνική οδός δεν είναι. Και μάλλον είναι ο πιο παραμελημένος δρόμος της χώρας, μετά την αποκατάσταση της οδού Αθηνών – Πατρών.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το έργο του Β.Ο.Α.Κ. είναι πιθανό να χωριστεί σε τρία κομμάτια καθώς επειδή σε ορισμένα σημεία έχει… χαμηλή κυκλοφορία, είναι μάλλον αδύνατη η κατασκευή του από τα Χανιά έως τον Αγιο Νικόλαο με σύμβαση παραχώρησης.
Ομως, είναι προφανές ότι η διενέργεια τριών ξεχωριστών διαγωνισμών, θα φέρει νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου.
Η Κρήτη, ωστόσο, έχει μεγάλη ανάγκη από ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο με διαχωριστικό στηθαίο, φωτισμό, διπλές λωρίδες κ.ά. Δεν αντέχει άλλες καθυστερήσεις.
Το υπουργείο Υποδομών που χειρίζεται το θέμα, έχει το λόγο…
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 11/6/2018)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/v-o-a-k-ke-kathisterisis/
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το έργο του Β.Ο.Α.Κ. είναι πιθανό να χωριστεί σε τρία κομμάτια καθώς επειδή σε ορισμένα σημεία έχει… χαμηλή κυκλοφορία, είναι μάλλον αδύνατη η κατασκευή του από τα Χανιά έως τον Αγιο Νικόλαο με σύμβαση παραχώρησης.
Ομως, είναι προφανές ότι η διενέργεια τριών ξεχωριστών διαγωνισμών, θα φέρει νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου.
Η Κρήτη, ωστόσο, έχει μεγάλη ανάγκη από ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο με διαχωριστικό στηθαίο, φωτισμό, διπλές λωρίδες κ.ά. Δεν αντέχει άλλες καθυστερήσεις.
Το υπουργείο Υποδομών που χειρίζεται το θέμα, έχει το λόγο…
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 11/6/2018)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/v-o-a-k-ke-kathisterisis/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου