Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Λογική και αεροδρόμιο Χανίων

Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ
Ενα από τα λίγα θέματα που ενώνουν θεσμικούς φορείς των Χανίων, αλλά και την ίδια την κοινωνία, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, είναι αυτό της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου Χανίων.
Αυτή τη στιγμή όλοι λίγο – πολύ συμφωνούν: Το αεροδρόμιο δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί γιατί αυτό θα επιφέρει επιπτώσεις στην τοπική οικονομία.
Το ενδιαφέρον των πολιτών ενάντια στην ιδιωτικοποίηση φαίνεται και από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα http://www.savetheairport.com/ που δημιουργήθηκε με αποκλειστικό σκοπό τη διατήρηση του αεροδρομίου στον έλεγχο του Δημοσίου.
Μόνο το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.), μέχρι τώρα, φαίνεται να επιμένει στην ιδιωτικοποίηση, αλλά όσο αυξάνονται οι φωνές ενάντια σε αυτό το ενδεχόμενο τόσο θα μεγαλώνουν οι ελπίδες πως αυτό θα αποτραπεί.
Στο κάτω – κάτω με ποια λογική, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα, «ένα αεροδρόμιο με ολοένα αυξανόμενη επιβατική κίνηση (2.877.068 επιβάτες το 2013), το οποίο παρουσιάζει ετήσια κέρδη άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ και στο οποίο είναι σε εξέλιξη εκτεταμένες εργασίες επέκτασης και εκσυγχρονισμού με εθνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια ύψους 110 εκατομμυρίων ευρώ» οδεύει προς ιδιωτικοποίηση;
Το θέμα αυτό, όμως, φανερώνει και κάτι άλλο: Οτι, επιτέλους, οι φορείς που εκπροσωπούν την τοπική κοινωνία, μπορούν να αφήνουν στην άκρη ιδεολογικές διαφορές και να ενώνουν τις δυνάμεις τους για το καλό του τόπου και μόνον. Κάποτε αυτό είχε επιτευχθεί σε έναν βαθμό μέσα από τη σύσταση ενός άτυπου συμβουλίου που συνεδρίαζε στην τότε Νομαρχία με τη συμμετοχή όλων των βουλευτών και έπαιρνε θέση σε σημαντικά θέματα του Νομού. Το ίδιο μπορεί να γίνει και τώρα. Το θέμα του αεροδρομίου δείχνει τον δρόμο…
(Χανιώτικα νέα - 2/4/2014)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/logiki-ke-aerodromio-chanion/#ixzz2xllzpI6z

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου