Εγινε κι αυτό στην Ελλάδα του 2013. Λογοκρίθηκε σε σχολείο ένα
αριστούργημα των Μάνου Χατζιδάκι και Νίκου Γκατσού, το τραγούδι:
"Κεμάλ", επειδή ένας γονέας διαμαρτυρήθηκε στην διευθύντρια η οποία στη
συνέχεια ουσιαστικά απαγόρευσε στη δασκάλα να το διδάξει στα παιδιά της
Ε' τάξης του Δημοτικού!
Οπως η ίδια η δασκάλα κατήγγειλε:
«Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε' Δημοτικού) τον "Κεμάλ" του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής, κατηγορώντας με για ισλαμιστική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας;
»Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Επειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μού ανέλυσε για ποιους λόγους στο Δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα».
Το εξωφρενικό αυτό περιστατικό αποκαλύπτει άλλη μια φορά ότι διανύουμε σκοτεινές ημέρες. Η αντίδραση της διευθύντριας που θεώρησε… αντεθνικό τον Μάνο Χατζιδάκι, ξεπερνάει τα όρια της κοινής λογικής ενώ φανερώνει ημιμάθεια και επικίνδυνη άγνοια.
Και αποκαλύπτει πως η κρίση δεν είναι μόνον οικονομική αλλά βαθιά πολιτισμική και κοινωνική. Αντί, λοιπόν, το έργο του Χατζιδάκι και του Γκάτσου να διδάσκεται στα σχολεία, λογοκρίνεται! Καληνύχτα Κεμάλ. Αυτός ο κόσμος…
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 1/6/2013)
Οπως η ίδια η δασκάλα κατήγγειλε:
«Γονιός ήρθε στο σχολείο να διαμαρτυρηθεί στη διευθύντρια επειδή δίδαξα στα παιδιά (Ε' Δημοτικού) τον "Κεμάλ" του Χατζιδάκι στο μάθημα της μουσικής, κατηγορώντας με για ισλαμιστική προπαγάνδα. Αντίδραση διευθύντριας;
»Μπήκε στην τάξη και μάζεψε από τα παιδιά τις φωτοτυπίες που είχα μοιράσει. Επειτα με κάλεσε στο γραφείο της και αφού δήλωσε απογοητευμένη από τη δουλειά μου μού ανέλυσε για ποιους λόγους στο Δημοτικό μόνο μας μέλημα οφείλει να είναι να μαθαίνουμε στα παιδιά να αγαπούν την πατρίδα και να τονώνουμε το εθνικό τους φρόνημα».
Το εξωφρενικό αυτό περιστατικό αποκαλύπτει άλλη μια φορά ότι διανύουμε σκοτεινές ημέρες. Η αντίδραση της διευθύντριας που θεώρησε… αντεθνικό τον Μάνο Χατζιδάκι, ξεπερνάει τα όρια της κοινής λογικής ενώ φανερώνει ημιμάθεια και επικίνδυνη άγνοια.
Και αποκαλύπτει πως η κρίση δεν είναι μόνον οικονομική αλλά βαθιά πολιτισμική και κοινωνική. Αντί, λοιπόν, το έργο του Χατζιδάκι και του Γκάτσου να διδάσκεται στα σχολεία, λογοκρίνεται! Καληνύχτα Κεμάλ. Αυτός ο κόσμος…
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 1/6/2013)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου