Καρμανιόλα, ως γνωστόν, είναι ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο οποίος σε πολλά σημεία του, αντί για εθνική οδό, θυμίζει επαρχιακό δρόμο άλλων εποχών. Εδώ και τρία χρόνια έχει γνωστοποιηθεί μελέτη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), σύμφωνα με την οποία ο ΒΟΑΚ είναι ο πιο επικίνδυνος οδικός άξονας της χώρας μας!
Χθες το βράδυ, ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην εθνική οδό, αυτή τη φορά στην περιφέρεια του Ρεθύμνου. Εγινε καραμπόλα έξι αυτοκινήτων με αποτέλεσμα τρεις οδηγοί να εγκλωβιστούν στα αυτοκίνητά τους. Γενικότερα, τροχαία ατυχήματα ή δυστυχήματα συμβαίνουν συχνά στον ΒΟΑΚ. Στις 9 Απριλίου 2002 το τμήμα Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) είχε στείλει στη γενική γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ έγγραφο στο οποίο σημείωνε ότι τροχαίο δυστύχημα που είχε συμβεί εκείνη την περίοδο, δημιούργησε μεγάλο προβληματισμό κατά πόσο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί εάν υπήρχε διαχωριστικό στηθαίο. Το τμήμα Δυτικής Κρήτης του ΤΕΕ, επιμόνως ζητά ο Βόρειος Οδικός Αξονας να αναβαθμιστεί με στηθαίο στη μέση, διπλές λωρίδες ασφαλείας κ.λπ. Σήμερα, εν έτει 2009, ο ΒΟΑΚ παραμένει ένας δρόμος με προβλήματα. Η αναβάθμισή του αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Διότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι αρκετά τροχαία δυστυχήματα, από αυτά που συμβαίνουν τόσο συχνά, θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Επιτέλους, η πολιτεία ας δείξει ουσιαστικό ενδιαφέρον ώστε ο ΒΟΑΚ να γίνει πραγματικός Οδικός Αξονας για την Κρήτη... Και να πάψει να είναι κίνδυνος - θάνατος όπως είναι σήμερα...
Γ. Λυβ.
Χθες το βράδυ, ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην εθνική οδό, αυτή τη φορά στην περιφέρεια του Ρεθύμνου. Εγινε καραμπόλα έξι αυτοκινήτων με αποτέλεσμα τρεις οδηγοί να εγκλωβιστούν στα αυτοκίνητά τους. Γενικότερα, τροχαία ατυχήματα ή δυστυχήματα συμβαίνουν συχνά στον ΒΟΑΚ. Στις 9 Απριλίου 2002 το τμήμα Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) είχε στείλει στη γενική γραμματεία Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ έγγραφο στο οποίο σημείωνε ότι τροχαίο δυστύχημα που είχε συμβεί εκείνη την περίοδο, δημιούργησε μεγάλο προβληματισμό κατά πόσο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί εάν υπήρχε διαχωριστικό στηθαίο. Το τμήμα Δυτικής Κρήτης του ΤΕΕ, επιμόνως ζητά ο Βόρειος Οδικός Αξονας να αναβαθμιστεί με στηθαίο στη μέση, διπλές λωρίδες ασφαλείας κ.λπ. Σήμερα, εν έτει 2009, ο ΒΟΑΚ παραμένει ένας δρόμος με προβλήματα. Η αναβάθμισή του αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Διότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι αρκετά τροχαία δυστυχήματα, από αυτά που συμβαίνουν τόσο συχνά, θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Επιτέλους, η πολιτεία ας δείξει ουσιαστικό ενδιαφέρον ώστε ο ΒΟΑΚ να γίνει πραγματικός Οδικός Αξονας για την Κρήτη... Και να πάψει να είναι κίνδυνος - θάνατος όπως είναι σήμερα...
Γ. Λυβ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου