Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Νέο άλμπουμ από τον Κώστα Λειβαδά: “Περιοδεία εντός” με άρωμα Χανίων

“Αρωμα” Χανίων έχει το δέκατο προσωπικό άλμπουμ: “Περιοδεία εντός” του Κώστα Λειβαδά που κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες με τη συμμετοχή των: Ελένης Τσαλιγοπούλου, Κώστα Μακεδόνα, Ανδριάνας Μπάμπαλη, Τάσου Σκούρα και άλλων συνεργατών και φίλων του.
Ο δίσκος περιλαμβάνει, τα ήδη αγαπημένα «Όσο δεν είμαστε μαζί», «Σαν το νησί του καθενός», «George Floyd» και «Aν εμείς χωρίσουμε».
Επίσης, περιλαμβάνει το τραγούδι: «Για μια ακόμα ματιά στο λιμάνι» σε μουσική και στίχους του Κώστα Λειβαδά, το οποίο είναι αφιερωμένο στο παλιό λιμάνι των Χανίων.
«Είναι ένα λυρικό τραγούδι από αυτά που χρωστάω στην παλιά πόλη», λέει ο ίδιος ο συνθέτης – τραγουδοποιός.
Μάλιστα, το τραγούδι παρουσιάστηκε πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2016 σε εκδήλωση με τον Κώστα Λειβαδά στο Μουσείο Τυπογραφίας Γιάννη και Ελένης Γαρεδάκη στα Χανιά. Στο άλμπουμ: “Περιοδεία εντός” τη μουσική και τους στίχους των τραγουδιών υπογράφει ο Κώστας Λειβαδάς, με την φιλική συμμετοχή του σπουδαίου στιχουργού Κώστα Φασουλά καθώς και της νεότερης, Αγλαΐας Σφήκα. Σε σημείωμά του ο Κώστας Λειβαδάς – δημιουργός τραγουδιών όπως: «κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα», «το καράβι για την Φολέγανδρο», «η επιμονή σου», «είναι εντάξει μαζί μου», «εγώ σ΄ αγάπησα εδώ», «πιάσε με», «σαν να μην πέρασε μια μέρα», «για να σε συναντήσω», «μοίρα μου έγινες», «έχω άνθρωπο» – αναφέρει για το νέο του άλμπουμ:
«Περιοδεία εντός, θα πει αρχίζω πάλι από την αρχή, περνάω μέσα μου ξανά από όλες τις μεγάλες μου αγάπες και εντοπίζω ξανά αυτά που με σημάδεψαν και με διαμόρφωσαν… Άλλοτε όπως τα νιώθω σήμερα, άλλοτε χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα, άλλοτε επαναπροσδιορίζοντάς τα. Και μέσα από τους σταθμούς, πόση δύναμη έχει και τι μεγάλη γιορτή γεννάει – μέσα από πληγές και συγκρούσεις – το να βρίσκεις ότι όλες σου οι αγάπες έχουν γίνει μια. Ένα πρόσωπο, μια ταυτότητα, ένας εαυτός… Περιοδεία εντός θα πει σερφάρω μέσα μου ακολουθώντας το πνεύμα των μεγάλων μου ηρώων και των πολύ δικών μου ανθρώπων, στο ποτάμι της μουσικής και του τραγουδιού, εκεί που καμιά εξωτερική συνθήκη δεν μπορεί να με απειλήσει».
Ο δίσκος κυκλοφορεί από την Walnut Entertainment ενώ είναι διαθέσιμος στο spotify και στο itunes.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 19/11/2020)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου