Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2016

Κακοκαιρία και προτάσεις

Σε αγώνα δρόμου επιδόθηκαν τα τελευταία 24ωρα οι αρμόδιες Yπηρεσίες για την αποκατάσταση προβλημάτων που προκάλεσε η βαρυχειμωνιά.
Μηχανήματα της Περιφερειακής Ενότητας εργάστηκαν για την διάνοιξη δρόμων ενώ οι εργαζόμενοι στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) έτρεχαν και δεν… έφταναν για να αποκαταστήσουν βλάβες στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος. Αναγνώστες των “Χανιώτικων νέων” επικοινώνησαν με την εφημερίδα μας για να επισημάνουν ότι με δυσκολία, λόγω των κατειλημμένων τηλεφωνικών κέντρων από τη πληθώρα κλήσεων, κατάφεραν -όσοι κατάφεραν- να επικοινωνήσουν με τη ΔΕΗ και άλλες υπηρεσίες. Σημειώνεται ότι το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, είχε δεχτεί εκατοντάδες κλήσεις.
Μήπως, θα έπρεπε η πολιτεία, πέραν από τα τηλέφωνα των διαφόρων υπηρεσιών (Δήμων, Περιφέρειας, Πολιτικής Προστασίας, Αστυνομίας, ΔΕΗ κ.α.), να φροντίσει και για τη λειτουργία ειδικού τηλεφωνικού κέντρου με αρκετές γραμμές στο οποίο να απευθύνονται οι πολίτες σε αυτές τις περιπτώσεις;
Επιπλέον, μήπως τα προβλήματα που προέκυψαν μέσα σε λίγες ώρες (πλημμυρισμένοι δρόμοι, κοπή ηλεκτροφόρων καλωδίων κ.ά.) θα έπρεπε να αποτελέσουν αντικείμενο σύσκεψης με σκοπό αμέσως να γίνουν παρεμβάσεις για να μην επαναληφθούν τόσο εύκολα με την πρώτη νέα κακοκαιρία;
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 31/12/2016)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/kakokeria-ke-protasis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου