Χωρίς διαχωριστικό στηθαίο, φωτισμό και λωρίδες ασφαλείας ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) παραμένει ένας ιδιαίτερα επικίνδυνος δρόμος στον οποίο τα τροχαία δυστυχήματα είναι δυστυχώς σχεδόν καθημερινότητα.
Σε πρόσφατο δημοσίευμα Αθηναϊκής εφημερίδας ο ΒΟΑΚ χαρακτηρίστηκε σύγχρονος Μινώταυρος, που 'όχι άδικα, θεωρείται από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της χώρας, σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, αφού σε πάμπολλα σημεία του συναγωνίζεται, δυστυχώς με μεγάλη επιτυχία, τα φονικά κομμάτια του εθνικού δρόμου Αθηνών - Πατρών και το περίφημο πέταλο του Μαλιακού'.
Την τελευταία εικοσαετία οι παρεμβάσεις που έγιναν κατέληξαν στη βελτίωση μόλις 45 χιλιομέτρων. Είναι θέμα άμεσης προτεραιότητας η βελτίωση του ΒΟΑΚ προκειμένου να γίνει σύγχρονος δρόμος ευρωπαικών προδιαγραφών. Και είναι θέμα που πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα όλων των νέων δημάρχων και Περιφερειαρχών της Κρήτης μετά τις ερχόμενες εκλογές.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 30/8/2010)
Σε πρόσφατο δημοσίευμα Αθηναϊκής εφημερίδας ο ΒΟΑΚ χαρακτηρίστηκε σύγχρονος Μινώταυρος, που 'όχι άδικα, θεωρείται από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της χώρας, σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, αφού σε πάμπολλα σημεία του συναγωνίζεται, δυστυχώς με μεγάλη επιτυχία, τα φονικά κομμάτια του εθνικού δρόμου Αθηνών - Πατρών και το περίφημο πέταλο του Μαλιακού'.
Την τελευταία εικοσαετία οι παρεμβάσεις που έγιναν κατέληξαν στη βελτίωση μόλις 45 χιλιομέτρων. Είναι θέμα άμεσης προτεραιότητας η βελτίωση του ΒΟΑΚ προκειμένου να γίνει σύγχρονος δρόμος ευρωπαικών προδιαγραφών. Και είναι θέμα που πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα όλων των νέων δημάρχων και Περιφερειαρχών της Κρήτης μετά τις ερχόμενες εκλογές.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 30/8/2010)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου