Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Νέο τραγούδι από την Εμμ. Χιωτάκη

Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το βίντεο του νέου τραγουδιού της Χανιώτισσας, Εμμανουέλας Χιωτάκη η οποία αυτό το διάστημα βρίσκεται στις ΗΠΑ. “Θα είμαστε εκεί”, ο τίτλος του.
Η ίδια η Εμμανουέλα Χιωτάκη σημειώνει ότι «το τραγούδι: “Θα είμαστε εκεί” είναι το 1ο που κυκλοφορεί από τον προσωπικό δίσκο μου με τον τίτλο “Λόγια καρδιάς” σε στίχους και μουσική δική μου. Το έγραψα την περίοδο της καραντίνας, η οποία με βρήκε στην Φλόριντα της Αμερικής. Με το τραγούδι αυτό θέλω να στείλω ένα αισιόδοξο και χαρούμενο μήνυμα αγάπης, ελπίδας, αισιοδοξίας στην οικογένειά μου και στους φίλους μου που είναι μακριά μου καθώς και σε όλο τον κόσμο!! Θα είμαστε εκεί, πάλι, όλοι μαζί, όπως παλιά, να “πιάνουμε το χέρι” των αγαπημένων μας, ξανά σφιχτά!! Μέχρι τότε το άστρο που φωτίζει το σύμπαν,ας φωτίσει τις καρδιές όλων μας».
Η ίδια σημειώνει ακόμη ότι «τα γυρίσματα του videoclip έγιναν στην Φλόριντα και πιο συγκεκριμένα στη περιοχή Fort de Soto Park αφού το τραγούδι που έγραψα έχει επιρροή από ισπανικούς ήχους. Επέλεξα τη περιοχή αυτή καθώς ανακαλύφθηκε από τον Ισπανό εξερευνητήπου Pánfilo de Narváez. Το όνομά της το πήρε από τον Ισπανό εξερευνητή Hernando de Soto ισπανικής καταγωγής. Το 1898 χτίστηκε το φρούριο τα οποίο διατηρείται μέχρι σήμερα». Το βίντεο κλιπ βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=D6vOKiyiJBg&feature=emb_logo
Γ. Λ.
(Χανιώτικα νέα - 13/7/2020)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/neo-tragoydi-apo-tin-emm-chiotaki/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου