Με απλά… πράγματα θα μπορούσαν οι Δήμοι να κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στους δημότες τους οποίους υπηρετούν. Τι πιο απλό από το να είχαν σε λειτουργία μια ειδική τηλεφωνική γραμμή στην οποία θα μπορούσε ο δημότης να καλέσει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας για να αναφέρει το παράπονο ή την καταγγελία του. Να πει το πρόβλημά του και να ζητήσει την επίλυσή του. Και άμεσα ο τηλεφωνητής να παρέπεμπε το αίτημα του πολίτη, εφόσον άπτεται της αρμοδιότητας του Δήμου, στον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή και στον ίδιο τον δήμαρχο. Και να έβλεπε ο πολίτης άμεση ανταπόκριση στο θέμα που τον απασχολεί. Ιδού, λοιπόν, μια ιδέα - πρόταση για τον Δήμο Χανίων, αλλά και τους άλλους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 5/8/2015)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/mikres-stigmes/
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 5/8/2015)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/mikres-stigmes/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου