Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Ασκοποι πυροβολισμοί

Συγκλονιστική η επιστολή του κ. Στέλιου Κουτρουλάκη, η οποία δημοσιεύτηκε στο φύλλο της Πέμπτης 19 Απριλίου των "Χανιώτικων νέων".
Ο επιστολογράφος είναι νονός ενός νεαρού, ο οποίος τραυματίστηκε ανήμερα του Πάσχα από άσκοπους πυροβολισμούς όταν μία σφαίρα τον βρήκε την ώρα που έπαιζε στον κήπο του σπιτιού.
«Αν δεν βιώσεις τις συνέπειες… δεν μπορείς να εκτιμήσεις τη βαρβαρότητα της πράξης», σημειώνει ο αναγνώστης για να τονίσει μεταξύ άλλων:
«Πρέπει να ομολογήσω ότι και εγώ ο ίδιος σαν άτομο, χωρίς να είμαι θετικός στο έθιμο της ρίψης πυροβολισμών, ποτέ δεν ήμουν και ιδιαίτερα αρνητικός.
Το αποδεχόμουν σαν μια μορφή ιδιότυπης κουλτούρας του τόπου μας.
Ολα αυτά μέχρι την Κυριακή το μεσημέρι 1.43 μ.μ. όταν αυτή η βολίδα που ήρθε από το πουθενά στον κήπο του σπιτιού μου, παρ’ ολίγο να αλλάξει για πάντα τη ζωή της οικογένειάς μου.
Η επιδερμική ανάγνωση μιας είδησης 'τραυματισμός από άσκοπους πυροβολισμούς' δε μπορεί να μας αγγίξει και να μας ευαισθητοποιήσει (όπως και εμένα εξάλλου στο παρελθόν) στον βαθμό που πρέπει. Θεωρώ ότι μόνο αν δούμε στο πρόσωπο του Κωνσταντίνου τα δικά μας παιδιά, τους δικούς μας ανθρώπους, στον δικό μας κήπο, στο δικό μας μπαλκόνι μπορούμε να κατανοήσουμε την τραγικότητα του συμβάντος».
Η επιστολή αυτή ας γίνει η αφορμή για να αφυπνιστούμε όλοι μας. Οι άσκοποι πυροβολισμοί, που έχουν κατά κάποιον τρόπο ταυτιστεί με πανηγύρια και γλέντια, όχι λίγες φορές έχουν γίνει αιτία τραγωδιών.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 20/4/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου