Το πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα τη νύχτα της περασμένης Κυριακής ήρθε να αναδείξει, για άλλη μια φορά, την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο φονικός Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης.Πέντε νεκροί, τρεις ενήλικοι και δύο μικρά παιδιά, είναι ο τραγικός απολογισμός του δυστυχήματος, το οποίο σημειώθηκε στην εθνική οδό Ρεθύμνου - Ηρακλείου, στο ύψος των Σισσών.
Πάνω από 120 άτομα τον χρόνο χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Κρήτη, επισημαίνει με επιστολή του προς τους υποψηφίους για τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων ζητώντας την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
'Στα Χανιά το 2009 έχασαν τη ζωή τους 18 συμπολίτες μας. Το 2008 έχασαν τη ζωή τους 26. Στην Κρήτη πάνω από 120 άτομα κάθε χρόνο γίνονται βορά στον μολώχ της ασφάλτου. Στην Ελλάδα κάθε χρόνο χάνονται 1.500 περίπου συμπολίτες μας. Μια ολόκληρη κωμόπολη.
Η παραπάνω κατάσταση δείχνει το μέγεθος της τραγικότητας του προβλήματος. Η Πολιτεία αδυνατεί να δώσει άμεσες και ριζικές λύσεις.
Εσείς ως πολίτες ευαισθητοποιημένοι με τα κοινά επιβάλλεται να προχωρήσετε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να εντάξετε στο πρόγραμμά σας συγκεκριμένες θέσεις, στοχεύσεις και πρωτοβουλίες για τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων', επισημαίνεται στην επιστολή.
Χωρίς διαχωριστικό στηθαίο, φωτισμό και λωρίδες ασφαλείας, ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) παραμένει, σύμφωνα με μελέτη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), ο πιο επικίνδυνος οδικός άξονας της χώρας μας.
Ο κεντρικός αυτός δρόμος της Κρήτης, από την Κίσαμο Χανίων έως τη Σητεία Λασιθίου, σε πολλά σημεία του, αντί για εθνική οδό, θυμίζει επαρχιακό δρόμο άλλων εποχών, στον οποίο τα τροχαία δυστυχήματα είναι στην ημερήσια διάταξη.
Ο ΒΟΑΚ θυμίζει το γιοφύρι της Αρτας, αφού από το 1968 έως σήμερα ελάχιστα έχουν γίνει και η κατάσταση παραμένει τραγική.
«Ημιτελή γερασμένο δρόμο», χαρακτήρισε τον Δεκέμβριο του 2008 τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ο πρόεδρος του Τμήματος Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), Πέτρος Ινιωτάκης. Για τριτοκοσμική κατάσταση στον κεντρικό εθνικό δρόμο της Κρήτης, τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), έχει κάνει λόγο επανειλημμένως ο Αντώνης Πιταριδάκης, πρόεδρος του Τμήματος Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ).
Επιτέλους, η Πολιτεία τι άλλο περιμένει για να αποκαταστήσει τον συγκεκριμένο δρόμο; Η βελτίωση του ΒΟΑΚ αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τον όποιον περιφερειάρχη εκλεγεί στην Κρήτη.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 20/10/2010)
Πάνω από 120 άτομα τον χρόνο χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα στην Κρήτη, επισημαίνει με επιστολή του προς τους υποψηφίους για τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο Σύλλογος Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων ζητώντας την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
'Στα Χανιά το 2009 έχασαν τη ζωή τους 18 συμπολίτες μας. Το 2008 έχασαν τη ζωή τους 26. Στην Κρήτη πάνω από 120 άτομα κάθε χρόνο γίνονται βορά στον μολώχ της ασφάλτου. Στην Ελλάδα κάθε χρόνο χάνονται 1.500 περίπου συμπολίτες μας. Μια ολόκληρη κωμόπολη.
Η παραπάνω κατάσταση δείχνει το μέγεθος της τραγικότητας του προβλήματος. Η Πολιτεία αδυνατεί να δώσει άμεσες και ριζικές λύσεις.
Εσείς ως πολίτες ευαισθητοποιημένοι με τα κοινά επιβάλλεται να προχωρήσετε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να εντάξετε στο πρόγραμμά σας συγκεκριμένες θέσεις, στοχεύσεις και πρωτοβουλίες για τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων', επισημαίνεται στην επιστολή.
Χωρίς διαχωριστικό στηθαίο, φωτισμό και λωρίδες ασφαλείας, ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) παραμένει, σύμφωνα με μελέτη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), ο πιο επικίνδυνος οδικός άξονας της χώρας μας.
Ο κεντρικός αυτός δρόμος της Κρήτης, από την Κίσαμο Χανίων έως τη Σητεία Λασιθίου, σε πολλά σημεία του, αντί για εθνική οδό, θυμίζει επαρχιακό δρόμο άλλων εποχών, στον οποίο τα τροχαία δυστυχήματα είναι στην ημερήσια διάταξη.
Ο ΒΟΑΚ θυμίζει το γιοφύρι της Αρτας, αφού από το 1968 έως σήμερα ελάχιστα έχουν γίνει και η κατάσταση παραμένει τραγική.
«Ημιτελή γερασμένο δρόμο», χαρακτήρισε τον Δεκέμβριο του 2008 τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ο πρόεδρος του Τμήματος Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), Πέτρος Ινιωτάκης. Για τριτοκοσμική κατάσταση στον κεντρικό εθνικό δρόμο της Κρήτης, τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), έχει κάνει λόγο επανειλημμένως ο Αντώνης Πιταριδάκης, πρόεδρος του Τμήματος Δυτικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ).
Επιτέλους, η Πολιτεία τι άλλο περιμένει για να αποκαταστήσει τον συγκεκριμένο δρόμο; Η βελτίωση του ΒΟΑΚ αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για τον όποιον περιφερειάρχη εκλεγεί στην Κρήτη.
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 20/10/2010)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου