Μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει τους ασφαλισμένους που απευθύνονται στο μητρώο του Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ, πρώην ΙΚΑ) στη λεωφόρο Σούδας προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
Οι περισσότεροι περιμένουν με τις ώρες μέχρι να έρθει η σειρά τους γιατί τα δύο ή τρία γκίσε είναι ελάχιστα μπροστά στον αριθμό των ασφαλισμένων. Κάποιοι απογοητεύονται και φεύγουν για να ξανάρθουν την επόμενη μέρα, από νωρίς το πρωί ενώ άλλοι που έρχονται προς το μεσημέρι, συνήθως δεν βρίσκουν θέση καθώς τα νούμερα έχουν εξαντληθεί.
Αυτό είχε γίνει χθες από τις 11 περίπου το πρωί! Το μηχάνημα δεν έδινε χαρτάκια για το μητρώο του ΙΚΑ καθώς από νωρίτερα όλα είχαν εξαντληθεί.
Αρκετοί ασφαλισμένοι περίμεναν υπομονετικά τη σειρά τους ενώ, όπως μας έλεγαν, νωρίτερα το πρωί γινόταν το αδιαχώρητο!
Στον κόσμο που περίμενε ήταν και η κυρία Ζαφειρούλα: «Ηρθα -λέει στα “Χανιώτικα νέα”- οχτώ πάρα δέκα. Ηταν μια ουρά… εκατό άτομα έξω. Ανοιξαν στις 8 η ώρα. Βγήκαν δύο υπάλληλοι. Μας έβαζαν πέντε – πέντε μέσα να παίρνουμε νούμερα. Και τώρα η ώρα είναι 11».
ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Από την πλευρά του ο διευθυντής του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ Χανίων, Στέλιος Ανετάκης, επισημαίνει ότι το υποκατάστημα έχει σοβαρή έλλειψη προσωπικού για την οποία ήδη έχει ενημερώσει την διοίκηση του ΕΦΚΑ στην Αθήνα.
Ο ίδιος σημειώνει ότι κάθε Μάρτιο παρατηρείται πρόβλημα στο Μητρώο των υποκαστημάτων του ΕΦΚΑ πανελληνίως καθώς η ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων λήγει 28 Φεβρουαρίου και η ανανέωση γίνεται τον Μάρτιο με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κίνηση.
Στο Μητρώο του ΕΦΚΑ στα Χανιά, όπως αναφέρει ο κ. Ανετάκης, οι υπάλληλοι είναι τρεις από τους οποίους οι δύο βρίσκονται στο γκισέ ενώ ο τρίτος εξυπηρετεί την επικοινωνία με τα ΚΕΠ.
Πάντως, ο ίδιος ανέφερε ότι όσοι ασφαλισμένοι έχουν νούμερο πάντα εξυπηρετούνται ενώ επανέλαβε ότι έχει ζητήσει από την διοίκηση του ΕΦΚΑ επιπλέον υπαλλήλους.
Στο μεταξύ, ο Σύλλογος Εργαζομένων στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ με αφορμή τον κορωνοϊό έχουν κολλήσει στην είσοδο μια ανακοίνωση με την οποία ζητούν από τους ασφαλισμένους, μεταξύ άλλων, αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη και αν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες να μην προσέρχονται, να μην συνωστίζονται μπροστά στον γκισέ και να κρατάνε αποστάσεις μεταξύ τους, να παίρνουν το νουμερό τους και να βγαίνουν έξω μέχρι να έρθει η σειρά τους, όσοι έχουν συμπτώματα κρυολογήματος να μην προσέρχονται ή να φορούν μάσκα, να δείχνουν κατανόηση καθώς υπάρχει έλλειψη προσωπικού την οποία έχουν επισημάνει στους αρμόδιους, κ.α. Για να καταλήξουν ότι «αν ασθενήσει ένας υπάλληλος το κατάστημα πρέπει να κλείσει και τότε δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί κανείς».
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 12/3/2020)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/talaiporia-asfalismenon-sto-mitroo-toy-efka-sta-chania/
Οι περισσότεροι περιμένουν με τις ώρες μέχρι να έρθει η σειρά τους γιατί τα δύο ή τρία γκίσε είναι ελάχιστα μπροστά στον αριθμό των ασφαλισμένων. Κάποιοι απογοητεύονται και φεύγουν για να ξανάρθουν την επόμενη μέρα, από νωρίς το πρωί ενώ άλλοι που έρχονται προς το μεσημέρι, συνήθως δεν βρίσκουν θέση καθώς τα νούμερα έχουν εξαντληθεί.
Αυτό είχε γίνει χθες από τις 11 περίπου το πρωί! Το μηχάνημα δεν έδινε χαρτάκια για το μητρώο του ΙΚΑ καθώς από νωρίτερα όλα είχαν εξαντληθεί.
Αρκετοί ασφαλισμένοι περίμεναν υπομονετικά τη σειρά τους ενώ, όπως μας έλεγαν, νωρίτερα το πρωί γινόταν το αδιαχώρητο!
Στον κόσμο που περίμενε ήταν και η κυρία Ζαφειρούλα: «Ηρθα -λέει στα “Χανιώτικα νέα”- οχτώ πάρα δέκα. Ηταν μια ουρά… εκατό άτομα έξω. Ανοιξαν στις 8 η ώρα. Βγήκαν δύο υπάλληλοι. Μας έβαζαν πέντε – πέντε μέσα να παίρνουμε νούμερα. Και τώρα η ώρα είναι 11».
ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Από την πλευρά του ο διευθυντής του υποκαταστήματος του ΕΦΚΑ Χανίων, Στέλιος Ανετάκης, επισημαίνει ότι το υποκατάστημα έχει σοβαρή έλλειψη προσωπικού για την οποία ήδη έχει ενημερώσει την διοίκηση του ΕΦΚΑ στην Αθήνα.
Ο ίδιος σημειώνει ότι κάθε Μάρτιο παρατηρείται πρόβλημα στο Μητρώο των υποκαστημάτων του ΕΦΚΑ πανελληνίως καθώς η ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων λήγει 28 Φεβρουαρίου και η ανανέωση γίνεται τον Μάρτιο με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κίνηση.
Στο Μητρώο του ΕΦΚΑ στα Χανιά, όπως αναφέρει ο κ. Ανετάκης, οι υπάλληλοι είναι τρεις από τους οποίους οι δύο βρίσκονται στο γκισέ ενώ ο τρίτος εξυπηρετεί την επικοινωνία με τα ΚΕΠ.
Πάντως, ο ίδιος ανέφερε ότι όσοι ασφαλισμένοι έχουν νούμερο πάντα εξυπηρετούνται ενώ επανέλαβε ότι έχει ζητήσει από την διοίκηση του ΕΦΚΑ επιπλέον υπαλλήλους.
Στο μεταξύ, ο Σύλλογος Εργαζομένων στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ με αφορμή τον κορωνοϊό έχουν κολλήσει στην είσοδο μια ανακοίνωση με την οποία ζητούν από τους ασφαλισμένους, μεταξύ άλλων, αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη και αν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες να μην προσέρχονται, να μην συνωστίζονται μπροστά στον γκισέ και να κρατάνε αποστάσεις μεταξύ τους, να παίρνουν το νουμερό τους και να βγαίνουν έξω μέχρι να έρθει η σειρά τους, όσοι έχουν συμπτώματα κρυολογήματος να μην προσέρχονται ή να φορούν μάσκα, να δείχνουν κατανόηση καθώς υπάρχει έλλειψη προσωπικού την οποία έχουν επισημάνει στους αρμόδιους, κ.α. Για να καταλήξουν ότι «αν ασθενήσει ένας υπάλληλος το κατάστημα πρέπει να κλείσει και τότε δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί κανείς».
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 12/3/2020)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/talaiporia-asfalismenon-sto-mitroo-toy-efka-sta-chania/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου