Ένα διαφορετικό μάθημα όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεί η ευρωπαική δράση WeGoStEM που ξεκίνησε πέρυσι στην Αιτωλοακαρνανία και φέτος πραγματοποιήθηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Εκεί όπου οι μαθητές πέρασαν από τη θεωρία στην πράξη κατασκευάζοντας το πρώτο τους ρομποτικό σύστημα. Όταν βρεθήκαμε στο Πολυτεχνείο για το ρεπορτάζ, είδαμε τα χαμόγελα των παιδιών και τη χαρά τους για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα καθώς έφυγαν από το θεωρητικό πλαίσιο εκπαίδευσης και ένιωσαν ότι δημιουργούν. Και όταν αισθανθείς δημιουργικός κατακτάς και επιδιώκεις τη γνώση!
Όπως μας έλεγαν οι φοιτητές από την ομάδα «Κουρήτες» που στήριξαν το πρόγραμμα, το πως οι μαθητές «ανακαλύπτουν το τι θα κατασκευάσουν έχοντας απλά διαθέσιμα υλικά είναι η μάθηση όπως θα ‘πρεπε να γίνεται».
Να σημειώσουμε ότι το γεγονός πως η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης οφείλεται όχι μόνο στο Πολυτεχνείο αλλά και σε θεσμικούς φορείς της Αιτωλοακαρνανίας! Η συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Δράση WeGoSTEM διοργανώνεται στην Ελλάδα από το Πρότυπο Κέντρο Ρομποτικής & Τεχνολογίας Makerlab, και τη Διεθνή Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Dwengo, υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας!
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 2/11/2019)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/ena-diaforetiko-mathima-2/
Όπως μας έλεγαν οι φοιτητές από την ομάδα «Κουρήτες» που στήριξαν το πρόγραμμα, το πως οι μαθητές «ανακαλύπτουν το τι θα κατασκευάσουν έχοντας απλά διαθέσιμα υλικά είναι η μάθηση όπως θα ‘πρεπε να γίνεται».
Να σημειώσουμε ότι το γεγονός πως η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Πολυτεχνείο Κρήτης οφείλεται όχι μόνο στο Πολυτεχνείο αλλά και σε θεσμικούς φορείς της Αιτωλοακαρνανίας! Η συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Δράση WeGoSTEM διοργανώνεται στην Ελλάδα από το Πρότυπο Κέντρο Ρομποτικής & Τεχνολογίας Makerlab, και τη Διεθνή Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Dwengo, υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας!
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 2/11/2019)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/ena-diaforetiko-mathima-2/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου