Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ
Προτεραιότητα όχι μόνον για τους Δήμους, αλλά και για το κεντρικό κράτος, πρέπει σταθερά να αποτελούν τα ζητήματα σχολικής στέγης. Η υποχρηματοδότηση σε ό,τι αφορά επισκευές και συντήρηση σχολείων πρέπει να σταματήσει.
Η αποκατάσταση των προβλημάτων, που έχουν εμφανιστεί σε σχολικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, όπως π.χ. στο ΕΠΑ.Λ. Κισάμου, στο οποίο, σύμφωνα με ρεπορτάζ των “Χανιώτικων νέων”, το οποίο δημοσιεύεται σήμερα στις σελίδες 6 – 7, το κλειστό γυμναστήριο παραμένει κλειστό καθώς έχει κριθεί ακατάλληλο (!), αποτελεί πραγματική ανάγκη.
Οι φορείς της εκπαίδευσης να καταγράψουν τα προβλήματα και μαζί με τους Δήμους να τα λύσουν.
Δεν είναι μόνον ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια των μαθητών, αλλά σε τελική ανάλυση αφορούν την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.
Διότι ένα παλαιό σχολικό κτήριο με ξεπερασμένες ή προβληματικές υποδομές, πώς μπορεί να εμπνεύσει τον μαθητή -όσο σωστά κι αν γίνεται η μετάδοση της γνώσης- και να τον κάνει να αγαπήσει το μάθημα και το ίδιο το σχολείο;
Διαχρονικά -φυσικά- τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Οι όποιες προσπάθειες για την αντιμετώπισή τους ας μην πέσουν στο κενό. Η συνεργασία και ο διάλογος μπορεί να οδηγήσουν σε λύσεις.
(Χανιώτικα νέα - 27/10/2014)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/scholiki-stegi/#
Προτεραιότητα όχι μόνον για τους Δήμους, αλλά και για το κεντρικό κράτος, πρέπει σταθερά να αποτελούν τα ζητήματα σχολικής στέγης. Η υποχρηματοδότηση σε ό,τι αφορά επισκευές και συντήρηση σχολείων πρέπει να σταματήσει.
Η αποκατάσταση των προβλημάτων, που έχουν εμφανιστεί σε σχολικές μονάδες της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων, όπως π.χ. στο ΕΠΑ.Λ. Κισάμου, στο οποίο, σύμφωνα με ρεπορτάζ των “Χανιώτικων νέων”, το οποίο δημοσιεύεται σήμερα στις σελίδες 6 – 7, το κλειστό γυμναστήριο παραμένει κλειστό καθώς έχει κριθεί ακατάλληλο (!), αποτελεί πραγματική ανάγκη.
Οι φορείς της εκπαίδευσης να καταγράψουν τα προβλήματα και μαζί με τους Δήμους να τα λύσουν.
Δεν είναι μόνον ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια των μαθητών, αλλά σε τελική ανάλυση αφορούν την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.
Διότι ένα παλαιό σχολικό κτήριο με ξεπερασμένες ή προβληματικές υποδομές, πώς μπορεί να εμπνεύσει τον μαθητή -όσο σωστά κι αν γίνεται η μετάδοση της γνώσης- και να τον κάνει να αγαπήσει το μάθημα και το ίδιο το σχολείο;
Διαχρονικά -φυσικά- τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Οι όποιες προσπάθειες για την αντιμετώπισή τους ας μην πέσουν στο κενό. Η συνεργασία και ο διάλογος μπορεί να οδηγήσουν σε λύσεις.
(Χανιώτικα νέα - 27/10/2014)
Link: http://www.haniotika-nea.gr/scholiki-stegi/#
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου