Λιγοστεύουν οι ελπίδες για τουριστική ανάκαμψη αυτό το καλοκαίρι στα Χανιά καθώς δεν φαίνεται “φως” από τις δύο βασικές αγορές του νομού, τη σκανδιναβική και την αγγλική, με αποτέλεσμα, αν δεν αλλάξει άμεσα η κατάσταση, εποχιακά ξενοδοχεία να παραμείνουν κλειστά.
Για τον λόγο αυτό, οι εμπλεκόμενοι φορείς αναζητούν διέξοδο μέσα από άλλες τουριστικές αγορές, όπως αυτές της Ρουμανίας, του Ισραήλ και της Κύπρου.
Τα παραπάνω αποτελούν συμπεράσματα από τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Χανίων με τη συμμετοχή του προέδρου της Aegean, Ευτύχη Βασιλάκη, του αντιπεριφερειάρχη Νίκου Καλογερή, του δημάρχου Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου, Κυριάκου Κώτσογλου, της αντιπροέδρου της Ενωσης Ξενοδόχων, Αθηνάς Χανιωτάκη, του μέλους του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης, Σταύρου Γιαννετάκη κ.ά.
Τόσο κατά τη διάρκεια της σύσκεψης όσο και σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι «ο πήχυς για όλους μας φέτος ξεκινάει από την θετική αντιμετώπιση μιας υγειονομικής κρίσης που έχει επηρεάσει τους πάντες. Ο πήχυς για τον τουρισμό ξεκινάει από το μηδέν γιατί μέχρι τώρα δεν είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε τις κρατήσεις εκείνες οι οποίες θα στήνανε το τουριστικό μας προιόν. Αλλά μένουμε εξαρτημένοι από τις αποφάσεις κάποιων χωρών για το πώς θα κινηθούν για τους πολίτες τους».
Σε σχέση με τα Χανιά, οι περιορισμοί από τις Σκανδιναβικές χώρες «έχουν πολύ βαριά επίπτωση».
Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι στη σύσκεψη αναζητήθηκαν διεξόδοι σε κάποιες άλλες αγορές και εξήγησε: «Θέλει ευρηματικότητα διότι οι μεγάλες αγορές θα είναι δύσκολες.
Θα κοιτάξουμε τι μπορεί να γίνει παραπάνω με τις αγορές της Ρουμανίας, της Κύπρου και του Ισραήλ. Είναι δύσκολο να μιλήσει κανείς για τεράστια νούμερα φέτος. Αλλά εχει σημασία, ό,τι κάνουμε να το κάνουμε με καλή συνεννόηση ώστε η προσπάθεια να γίνει με σωστή επένδυση και, ακόμα και για τη φετινή χρονιά, με σωστό αποτέλεσμα. Και βέβαια να “χτίσουμε” για την επόμενη χρονιά».
Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι «μέχρι τέλος Ιουνίου θα έχουμε δύο κατηγορίες χωρών μέσα στην Ευρώπη, στη μία θα γίνονται μόνο δειγματοληπτικά τεστ και στην άλλη εξαντλητικά τεστ. Το πως θα διαμορφωθεί αυτό το πλαίσιο και ποιες χώρες θα είναι στη μια μεριά και ποιες στην άλλη, θα φανεί μέσα στις επόμενες 20 – 25 μέρες. Αρα, εμείς μπορούμε να είμαστε έτοιμοι και ευέλικτοι να κινηθούμε γρήγορα».
Σε ερώτηση για τη δημιουργία βάσης της εταιρείας στα Χανιά, απάντησε:
«Τα Χανιά έχουν μια βάση αμερικάνικη και έχουν και ένα αεροπλάνο της Aegean, το οποίο είναι εδώ πολλά χρόνια. Και πέρυσι ήταν εδώ και φέτος θα είναι αλλά δεν θα έχει δυστυχώς λόγω της απουσίας της σκανδιναβικής αγοράς, τις πτήσεις που θα έπρεπε να μπορεί να κάνει με το πρόγραμμα αυτό. Γι’αυτό συζητάμε τις άλλες εναλλακτικές, ειδικά για το διάστημα του Ιουλίου και του Αυγούστου που φαίνεται ότι αυτό το κομμάτι είναι χαμένο».
Απαντώντας σε ερώτηση για τη σύνδεση των Χανίων με το εξωτερικό, ο κ. Βασιλάκης υποστήριξε ότι «το 50% των πελατών που έρχονται από την Αθήνα στα Χανιά είναι ξένοι και από την Αθήνα συνδέουμε με 80 προορισμούς εξωτερικού τα Χανιά. Το κύριο έργο της Aegean είναι η διασύνδεση μέσω Αθηνών με πάρα πολλούς προορισμούς του εξωτερικού, πολ
λούς προορισμούς της Ελλάδας».
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης, Νίκος Καλογερής, υπογράμμισε την ανάγκη να σωθεί ένα μέρος της χρονιάς με ασφάλεια, «όλοι μαζί με συνεργασία να πετύχουμε και στη φετινή δύσκολη περίοδο».
«Ολοι πρέπει να σταθούμε στο ύψος μας και εμείς σαν Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλουμε να κάνουμε πράγματα, να φτιάξουμε και να βελτιώσουμε υποδομές».
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, υπογράμμισε ότι καθοριστικός παράγοντας «για να ανακτήσουμε ένα μέρος από το χαμένο τουριστικό προιόν είναι να δούμε, πώς οι αερομεταφορές μπορούν να λειτουργήσουν και να επανέλθουν. Συζητήσαμε τα δεδομένα, μιλήσαμε για τις αγορές και για συγκεκριμένα αίτηματα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και με μεγάλη ικανοποίηση είδαμε ότι ο πρόεδρος της Aegean και οι συνεργάτες του, έχουν πλήρη εικόνα των δυσκολιών, της κατάστασης αλλά και επιθυμία να υπάρξει συνεργασία στην κατεύθυνση νέων δρομολογίων, νέων υπηρεσιών για να μπορέσουμε όλοι μαζί να διαχειριστούμε αυτή την κρίση».
«Να σώσουμε ό,τι σώζεται»
Η αντιπροεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Αθηνά Χανιωτάκη, χαρακτήρισε εποικοδομητική τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Aegean.
Η κα Χανιωτάκη σημείωσε ότι αυτή τη στιγμή η κατάσταση «είναι πολύ δύσκολη για τα Χανιά. Οι βασικές μας αγορές που είναι η Σκανδιναβία και η Αγγλία μάλλον δεν θα πετάξουν φέτος. Δεν έχει κλείσει ακόμα τίποτα αλλά όλα συνηγορούν προς τα εκεί. Οπότε οι συνθήκες δεν είναι ευνοικέςε αυτή τη στιγμή. Παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε όλοι σε εγρήγορση. Ξεχνάμε πλέον, όπως είπε και ο κ. Βασιλάκης, αυτό που είχαμε συνηθίσει για προγραμματισμούς ενός μήνα για το άνοιγμα των ξενοδοχείων μας για παράδειγμα. Πρέπει να είμαστε όλοι πάρα πολύ γρήγοροι και να είμαστε πολύ ευέλικτοι. Και ελπίζω μέχρι τελευταία στιγμή να σώσουμε ό,τι μπορούμε να σώσουμε».
Απαντώντας σε ερώτηση των “Χ.ν.” η κα Χανιωτάκη ανέφερε ότι «με βάση τα περυσινά νούμερα του 2019, το 63% των αφίξεων στα Χανιά ήταν Σκανδιναβοί και Αγγλοι. Αν λοιπόν οι Σκανδιναβοί και οι Αγγλοι δεν πετάξουν τελικά που αυτή τη στιγμή μάλλον αυτό θα ισχύσει, εκτιμώ ότι ένα μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων δεν θα είναι σε θέση να ανοίξει».
Ακόμα η κα Χανιωτάκη εκτίμησε ότι το αισιόδοξο σενάριο για αφίξεις φέτος είναι να έρθει ποσοστό 20% επί του συνόλου των περυσινών αφίξεων.
Η ίδια απαντώντας σε σχετική ερώτηση σημείωσε ότι ακόμα δεν έχει καθοριστεί “ξενοδοχείο Covid”.
Από την πλευρά του, από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων, Σταύρος Γιαννετάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι με βάση «το γεγονός ότι είμαστε ήδη στον Ιούνιο και ακόμα δεν έχουν αποφασιστεί τα πρωτόκολλα με τα οποία θα ταξιδέψουν ή αν θα ταξιδέψουν οι “τουρ οπερέιτορς» οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 50%-60% των αφίξεων στον αερολιμένα Χανίων κάθε χρόνο, υπάρχει μια αβεβαιότητα στην τουριστική βιομηχανία για το αν και εφόσον όταν τα πρωτόκολλα το επιτρέψουν οι ευρωπαίοι επισκέπτες μας θα αποφασίσουν τελικά να ταξιδέψουν. Ενα καλό σενάριο θα είναι αν τα γραφεία καταφέρουν να φέρουν ένα περίπου 15% των συνολικών επισκεπτών προηγούμενων ετών». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι λόγω της ιδιαιτερότητας στα Χανιά «με τη σκανδιναβική κυρίως αγορά και με την αγορά της Αγγλίας, αυτή τη στιγμή δεν μας επιτρέπει να είμαστε πάρα πολύ αισιόδοξοι. Θα πρέπει να κρατάμε χαμηλό καλάθι».
H Aegean για τέλη και Fraport
Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα των τελών στα περιφερειακά αεροδρόμια από τη Fraport ο πρόεδρος της Aegean, ανέφερε:
«Τα τέλη των περιφερειακών αεροδρομίων είναι μια χαρά σε γενικές γραμμές. Η σύμβαση που έγινε με το Ελληνικό Δημόσιο έδωσε πολύ συγκεκριμένα όρια τα οποία είναι μέσα στο πλαίσιο ανταγωνιστικών χωρών και για να έχουμε κι όλας καλά αεροδρόμια. Το ότι στα Χανιά ήταν σχεδόν τελειωμένο το αεροδρόμιο από πριν είναι μια ειδική περίπτωση. Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι άνθρωποι έχουν κάνει πάρα πολυ σοβαρές επενδύσεις και κάνουν ακόμα για να φτάσουμε να έχουμε καλά αεροδρόμια. Αρα, η τιμολογιακή γενικά πολιτική της Fraport όπως ορίστηκε από τη σύμβαση που έκανε με το ελληνικό κράτος είναι μια χαρά. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα επόμενα δύο χρόνια που θα είναι χρόνια ανάκαμψης, τόσο το αεροδρόμιο της Αθήνας όσο και τα αεροδρόμια που ανήκουν στο κράτος ακόμη, του Ηρακλείου π.χ. ή και τα αεροδρόμια της Fraport δεν θα μπορούσαν να εξετάσουν σε συνεργασία με το ελληνικό κράτος, με ποιον τρόπο θα μπορούσαν να υποστηρίξουν μια πολιτική επανάκαμψης – ανάκαμψης της αγοράς. Αυτό όμως είναι κάτι που χωρίς τη συνεργασία με το ελληνικό κράτος, δεν μπορεί να το κάνει μόνος του κανείς παραχωρησιούχος. Αρα, δεν κάνω κριτική στην πολιτική της Fraport. Αντίθετα, είμαι ευχαριστημένος από τη λειτουργία τους στη χώρα μέχρι τώρα».
Για τον λόγο αυτό, οι εμπλεκόμενοι φορείς αναζητούν διέξοδο μέσα από άλλες τουριστικές αγορές, όπως αυτές της Ρουμανίας, του Ισραήλ και της Κύπρου.
Τα παραπάνω αποτελούν συμπεράσματα από τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Χανίων με τη συμμετοχή του προέδρου της Aegean, Ευτύχη Βασιλάκη, του αντιπεριφερειάρχη Νίκου Καλογερή, του δημάρχου Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, του εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου, Κυριάκου Κώτσογλου, της αντιπροέδρου της Ενωσης Ξενοδόχων, Αθηνάς Χανιωτάκη, του μέλους του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Δυτικής Κρήτης, Σταύρου Γιαννετάκη κ.ά.
Τόσο κατά τη διάρκεια της σύσκεψης όσο και σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι «ο πήχυς για όλους μας φέτος ξεκινάει από την θετική αντιμετώπιση μιας υγειονομικής κρίσης που έχει επηρεάσει τους πάντες. Ο πήχυς για τον τουρισμό ξεκινάει από το μηδέν γιατί μέχρι τώρα δεν είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε τις κρατήσεις εκείνες οι οποίες θα στήνανε το τουριστικό μας προιόν. Αλλά μένουμε εξαρτημένοι από τις αποφάσεις κάποιων χωρών για το πώς θα κινηθούν για τους πολίτες τους».
Σε σχέση με τα Χανιά, οι περιορισμοί από τις Σκανδιναβικές χώρες «έχουν πολύ βαριά επίπτωση».
Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι στη σύσκεψη αναζητήθηκαν διεξόδοι σε κάποιες άλλες αγορές και εξήγησε: «Θέλει ευρηματικότητα διότι οι μεγάλες αγορές θα είναι δύσκολες.
Θα κοιτάξουμε τι μπορεί να γίνει παραπάνω με τις αγορές της Ρουμανίας, της Κύπρου και του Ισραήλ. Είναι δύσκολο να μιλήσει κανείς για τεράστια νούμερα φέτος. Αλλά εχει σημασία, ό,τι κάνουμε να το κάνουμε με καλή συνεννόηση ώστε η προσπάθεια να γίνει με σωστή επένδυση και, ακόμα και για τη φετινή χρονιά, με σωστό αποτέλεσμα. Και βέβαια να “χτίσουμε” για την επόμενη χρονιά».
Ο κ. Βασιλάκης πρόσθεσε ότι «μέχρι τέλος Ιουνίου θα έχουμε δύο κατηγορίες χωρών μέσα στην Ευρώπη, στη μία θα γίνονται μόνο δειγματοληπτικά τεστ και στην άλλη εξαντλητικά τεστ. Το πως θα διαμορφωθεί αυτό το πλαίσιο και ποιες χώρες θα είναι στη μια μεριά και ποιες στην άλλη, θα φανεί μέσα στις επόμενες 20 – 25 μέρες. Αρα, εμείς μπορούμε να είμαστε έτοιμοι και ευέλικτοι να κινηθούμε γρήγορα».
Σε ερώτηση για τη δημιουργία βάσης της εταιρείας στα Χανιά, απάντησε:
«Τα Χανιά έχουν μια βάση αμερικάνικη και έχουν και ένα αεροπλάνο της Aegean, το οποίο είναι εδώ πολλά χρόνια. Και πέρυσι ήταν εδώ και φέτος θα είναι αλλά δεν θα έχει δυστυχώς λόγω της απουσίας της σκανδιναβικής αγοράς, τις πτήσεις που θα έπρεπε να μπορεί να κάνει με το πρόγραμμα αυτό. Γι’αυτό συζητάμε τις άλλες εναλλακτικές, ειδικά για το διάστημα του Ιουλίου και του Αυγούστου που φαίνεται ότι αυτό το κομμάτι είναι χαμένο».
Απαντώντας σε ερώτηση για τη σύνδεση των Χανίων με το εξωτερικό, ο κ. Βασιλάκης υποστήριξε ότι «το 50% των πελατών που έρχονται από την Αθήνα στα Χανιά είναι ξένοι και από την Αθήνα συνδέουμε με 80 προορισμούς εξωτερικού τα Χανιά. Το κύριο έργο της Aegean είναι η διασύνδεση μέσω Αθηνών με πάρα πολλούς προορισμούς του εξωτερικού, πολ
λούς προορισμούς της Ελλάδας».
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης, Νίκος Καλογερής, υπογράμμισε την ανάγκη να σωθεί ένα μέρος της χρονιάς με ασφάλεια, «όλοι μαζί με συνεργασία να πετύχουμε και στη φετινή δύσκολη περίοδο».
«Ολοι πρέπει να σταθούμε στο ύψος μας και εμείς σαν Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλουμε να κάνουμε πράγματα, να φτιάξουμε και να βελτιώσουμε υποδομές».
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, υπογράμμισε ότι καθοριστικός παράγοντας «για να ανακτήσουμε ένα μέρος από το χαμένο τουριστικό προιόν είναι να δούμε, πώς οι αερομεταφορές μπορούν να λειτουργήσουν και να επανέλθουν. Συζητήσαμε τα δεδομένα, μιλήσαμε για τις αγορές και για συγκεκριμένα αίτηματα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και με μεγάλη ικανοποίηση είδαμε ότι ο πρόεδρος της Aegean και οι συνεργάτες του, έχουν πλήρη εικόνα των δυσκολιών, της κατάστασης αλλά και επιθυμία να υπάρξει συνεργασία στην κατεύθυνση νέων δρομολογίων, νέων υπηρεσιών για να μπορέσουμε όλοι μαζί να διαχειριστούμε αυτή την κρίση».
«Να σώσουμε ό,τι σώζεται»
Η αντιπροεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, Αθηνά Χανιωτάκη, χαρακτήρισε εποικοδομητική τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Aegean.
Η κα Χανιωτάκη σημείωσε ότι αυτή τη στιγμή η κατάσταση «είναι πολύ δύσκολη για τα Χανιά. Οι βασικές μας αγορές που είναι η Σκανδιναβία και η Αγγλία μάλλον δεν θα πετάξουν φέτος. Δεν έχει κλείσει ακόμα τίποτα αλλά όλα συνηγορούν προς τα εκεί. Οπότε οι συνθήκες δεν είναι ευνοικέςε αυτή τη στιγμή. Παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε όλοι σε εγρήγορση. Ξεχνάμε πλέον, όπως είπε και ο κ. Βασιλάκης, αυτό που είχαμε συνηθίσει για προγραμματισμούς ενός μήνα για το άνοιγμα των ξενοδοχείων μας για παράδειγμα. Πρέπει να είμαστε όλοι πάρα πολύ γρήγοροι και να είμαστε πολύ ευέλικτοι. Και ελπίζω μέχρι τελευταία στιγμή να σώσουμε ό,τι μπορούμε να σώσουμε».
Απαντώντας σε ερώτηση των “Χ.ν.” η κα Χανιωτάκη ανέφερε ότι «με βάση τα περυσινά νούμερα του 2019, το 63% των αφίξεων στα Χανιά ήταν Σκανδιναβοί και Αγγλοι. Αν λοιπόν οι Σκανδιναβοί και οι Αγγλοι δεν πετάξουν τελικά που αυτή τη στιγμή μάλλον αυτό θα ισχύσει, εκτιμώ ότι ένα μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων δεν θα είναι σε θέση να ανοίξει».
Ακόμα η κα Χανιωτάκη εκτίμησε ότι το αισιόδοξο σενάριο για αφίξεις φέτος είναι να έρθει ποσοστό 20% επί του συνόλου των περυσινών αφίξεων.
Η ίδια απαντώντας σε σχετική ερώτηση σημείωσε ότι ακόμα δεν έχει καθοριστεί “ξενοδοχείο Covid”.
Από την πλευρά του, από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων, Σταύρος Γιαννετάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι με βάση «το γεγονός ότι είμαστε ήδη στον Ιούνιο και ακόμα δεν έχουν αποφασιστεί τα πρωτόκολλα με τα οποία θα ταξιδέψουν ή αν θα ταξιδέψουν οι “τουρ οπερέιτορς» οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 50%-60% των αφίξεων στον αερολιμένα Χανίων κάθε χρόνο, υπάρχει μια αβεβαιότητα στην τουριστική βιομηχανία για το αν και εφόσον όταν τα πρωτόκολλα το επιτρέψουν οι ευρωπαίοι επισκέπτες μας θα αποφασίσουν τελικά να ταξιδέψουν. Ενα καλό σενάριο θα είναι αν τα γραφεία καταφέρουν να φέρουν ένα περίπου 15% των συνολικών επισκεπτών προηγούμενων ετών». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι λόγω της ιδιαιτερότητας στα Χανιά «με τη σκανδιναβική κυρίως αγορά και με την αγορά της Αγγλίας, αυτή τη στιγμή δεν μας επιτρέπει να είμαστε πάρα πολύ αισιόδοξοι. Θα πρέπει να κρατάμε χαμηλό καλάθι».
H Aegean για τέλη και Fraport
Απαντώντας σε ερώτηση για το θέμα των τελών στα περιφερειακά αεροδρόμια από τη Fraport ο πρόεδρος της Aegean, ανέφερε:
«Τα τέλη των περιφερειακών αεροδρομίων είναι μια χαρά σε γενικές γραμμές. Η σύμβαση που έγινε με το Ελληνικό Δημόσιο έδωσε πολύ συγκεκριμένα όρια τα οποία είναι μέσα στο πλαίσιο ανταγωνιστικών χωρών και για να έχουμε κι όλας καλά αεροδρόμια. Το ότι στα Χανιά ήταν σχεδόν τελειωμένο το αεροδρόμιο από πριν είναι μια ειδική περίπτωση. Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι άνθρωποι έχουν κάνει πάρα πολυ σοβαρές επενδύσεις και κάνουν ακόμα για να φτάσουμε να έχουμε καλά αεροδρόμια. Αρα, η τιμολογιακή γενικά πολιτική της Fraport όπως ορίστηκε από τη σύμβαση που έκανε με το ελληνικό κράτος είναι μια χαρά. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα επόμενα δύο χρόνια που θα είναι χρόνια ανάκαμψης, τόσο το αεροδρόμιο της Αθήνας όσο και τα αεροδρόμια που ανήκουν στο κράτος ακόμη, του Ηρακλείου π.χ. ή και τα αεροδρόμια της Fraport δεν θα μπορούσαν να εξετάσουν σε συνεργασία με το ελληνικό κράτος, με ποιον τρόπο θα μπορούσαν να υποστηρίξουν μια πολιτική επανάκαμψης – ανάκαμψης της αγοράς. Αυτό όμως είναι κάτι που χωρίς τη συνεργασία με το ελληνικό κράτος, δεν μπορεί να το κάνει μόνος του κανείς παραχωρησιούχος. Αρα, δεν κάνω κριτική στην πολιτική της Fraport. Αντίθετα, είμαι ευχαριστημένος από τη λειτουργία τους στη χώρα μέχρι τώρα».
Γ. ΛΥΒ.
(Χανιώτικα νέα - 6/6/2020)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου